// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard




My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Nicki Minaj Hina Islam
Assalamualaikum :)
hai to all readers :D

okayy , hari nih dahlia nak cakap pasal SI NICKI MINAJ NI HINA ISLAM ! . okayy , dahlia pun baru jaa tahu , terkejut jugak lah :p tapi , dahlia takk tahu laa korang tahu ke tidak ? korang percaya takk ? manalah korang nak percaya sebab NICKI MINAJ tu kan idola korang -,- ehh , jangan nakk banggakan sangat laa dia ni . nak dahlia tunjuk bukti ? haaa , tengok gambar dekat bawah ni haaa :3


haaa , nampak takk ? aiyakkk ! kalau takk cukup bukti , korang bukak jaa laa youtube . tengok sendiri okayy ? 

6 comment(s)