// Miss Mustache !

Bonjour!

Welcome to my blog, beautiful strangers. Drop nice words here. Follow me okeyh? :D. 
MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO .. MYUNGSOO




Tagboard




My Melody


Visit dem'




The Mastermind

Basecode: Lurve
Editor: Nana Euphemia
Other:

Selamat Hari Raya :D

Assalamualaikum :)
Hello To all my people :p


Ehh , esok raya kaa ? macam takk percaya jaa ? haha . actually , kejap je rasa nikmat puasa , dah nak raya . Dahlia rasa macam puasa sehari jaa :p *cehh , betul ke ni ? Haha :D okayy , dah siap siap nak balik kampung ? hee xD ramai yang balik kampung awal kan ? tinggal dahlia jaa malam ni baru nak balik . now , sempat update kejap :) sementara menunggu pengantin siap *my mummy and papa . Amboi depa nak siap pun berjam jam kena tunggu :p ehh , rumah korang buat apa pada raya pertama ? mama dahlia buat macam macam , nak tahu takk ? mai laa datag rumah . Haha :p okayy lah nak pegi dahh , Byeeee ;)
0 comment(s)